|
Dorro |
|
Administrator
Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Luty 6, 2008, 3:07:20
|
|
toola (zBB) napisał: | Krotko o historii tej metody: Glenn Doman pracuje w Instytucie Rozwijania Ludzkich Mozliwosci gdzie jako pierwszy na swiecie nauczyl sie badajac tysiace dzieci diagnozowac i leczyc (skutecznie) bardzo powazna choroba jakia jest uszkodzenie mozgu (nie mylic z chorobami psyhicznymi lub niedorozwojem mogzgu) i opracowal metode bazujaca na rehabilitacji ruchowej/rozwoju mowy itp ktora pozwala tym dzieciom ktore czesto sa bezwladne i niemowia calkowicie powrocic do zdrowia!! i co sie okazalo ze uczenie dzieci z uszkodzeniem mozgu CZYTANIA stalo sie katalizatorem ich powrotu do zdrowia, a to dlatego ze wszystkie umiejetnosci sa sprzezone rowniez z czytaniem, co oznacza ze dzieci z ciezkimi uszkodzeniami mozgu nie tylko wracaja dzieki tej metodzie do zdrowia ale i ucza sie czytac jako bardzo male dzieci, pytanie dlaczego zdowe dzieci nie mialy by sie rozwijac lepiej skoro jest taka mozliwosc? Dlaczego dwulatek nie moze czytac? Przeciez ma swoje zainteresowania. Nauka sikania na sedes, jedzenia lyzeczka tez jest wazna i nie wolno o tym zapominac, ale co ma szkodzic nauka innych umiejetnosci: jazda na rowerze, czytanie, rysowanie itp |
Ostatnio zmieniony przez Dorro dnia Luty 6, 2008, 3:07:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|